Friday, November 13, 2009

Pada 8,9 dan 10 September 2009,saya telah melalui peperiksaan,iaitu periksa UPSR/Ujian Penilaian Sekolah Rendah yang wajib dilakukan oleh semua murid yang berusia 12 tahun.Perasaan gementar ada di dalam diri saya ketika menghadapi ujian itu.

Saya telah mendapat 5A di dalam periksa percubaan UPSR.3 orang lagi rakan saya pun telah mendapat 5A ketika periksa percubaan UPSR.Namun begitu,saya tetap berdoa kepada ilahi agar mendapat keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan UPSR.

Hari hari yang berlalu semakin hampir dengan hari yang di nantikan,iaitu hari keputusan UPSR.Perasaan gementar kini kembali di dalam diriku.Saya berharap agar saya dapat memperoleh 5A dalam periksa UPSR.Juga kepada rakan rakan saya.

No comments:

Post a Comment

http://friv.com/

myspace layouts

1Malaysia..

aidaraz